2010年9月20日星期一

Fly














Life is wonderful and amazing.
Sometimes,
when you fall, you fly.

4 則留言:

匿名 說...

科學園嗎?昨天我們也去了飲茶, 又貴又不好食, 應該無下次了。。。

Ivy Ho 說...

好巧合呢,是科學院呀,我昨天跟朋友踩單車,中途在這裡的foodcourt稍作休息,仲嘆了一杯冰凍沙冰,不貴喎,$12,望住個大水池,地點都幾正喎!之後反而去左第二度飲茶。

我諗你茶飲可能係另一道邊,「又貴又不好食」<-有你一句,下次有機會都不會試茶樓。

匿名 說...

我和RICK和佢契女,3條友食少少野, 埋單3佰幾啊!有點過份!!!
我個FRIEND話科學園有CURRY好好味, 但我都不知是哪一間。。。

Ivy Ho 說...

嘩,真係好鬼貴喎!
我無係food court食野,但果度好似有幾當野食,應該唔貴,都好似有curry喎。
地點就係飛船隔離,環境好正呀,假日無乜人,秋天去坐露天位一流!我會再去呀,等我研究下先。