2010年12月29日星期三


性格是天生,不能變,習慣是後天,可以改。

拖。這種做事的方法,要戒。事出必有因,激發起這個想法是,下周二要去美國工幹,但簽證遲遲未搞,明明還有十多天時間,原來真正工作天所餘無幾,於是假期趕急網上預約,結果明天才能辦理,只許成功不許失敗。就這樣,這兩三天以來一直心緒不寧,擔心到近乎失眠。自找的,其實何苦呢?痛定思痛,我跟自己說,改改改,一定要改這個壞習慣,該做的,立刻做。別拖。

好!2011年開始。哎呀,我又想拖了。

或者,習慣其實跟性格有關,改變習慣,持之而行,那散漫的性格也許能起到根本性的變化。

4 則留言:

匿名 說...

WA,咁好去美國呀!去邊個城?祝一切順利。
簽証嘛,有公司信和來回機票好容易過,上次我攞時野都無問我一句就即日批了。。。。HAHAAHHHAHA!人肯到就是了!^^

Ivy Ho 說...

謝謝呀!今朝一早去,終於成功辦理了。
係啦,之前填表格交錢加排隊同檢查真係好煩,但有公司信就真係方便,都係即批^^。本周五,我就可以去郵局攞番本passport lu。放心晒。

我先去 Las Vegas 做野,之後有一天飛去 LA 玩,再返來呀,HEHE。正!

匿名 說...

LAS VEGAS! 小心無啦啦結左婚。。。不過遇到個BRAD PITT就無妨啦!哈哈!

一上機記住中暈自己,我上次去LA程機唔係直航都悶到想死!!!!HAHAHAAH!玩得開心D啦!

Ivy Ho 說...

THANKS!!!

HAHAHA, Las Vegas係做野做野加做野,但可以寓工作於娛樂,兼遇到個肯娶我的BRAD PITT又真係好正喎。

至於我份人,無乜野精,一上飛機即瞓係我的獨門絕技。