2011年11月29日星期二

生病了



我的寶寶Uri生病了。
前一晚,見牠瑟縮一角,差點以為牠一命嗚呼。
這一刻,我的即時反應不是害怕,而是後悔。
很後悔這兩、三年間沒有好好帶牠去玩。
很後悔這兩個月來,只是空想要帶牠去郊遊。
當以為還有很多時間,當明日復明日的時候
牠就在亳無預兆的情況下,病倒了。
人,總要在失去時,才醒覺什麼是最重要的。
願能珍惜,眼前的一切。
只有懂得珍惜,才不至於追悔莫及,留有遺憾。

17 則留言:

牛牛 說...

oh~~~
帶左佢睇醫生未?

joane 說...

慘慘啊。。。URI宜家點呀?WISH URI GET WELL SOON。。。。

Ivy Ho 說...

牛牛:未呀,要再看看牠的情況再決定。
Joane:thanks! poor little uri :(,佢周日開始肚痾,昨天沒有再痾,但一直不肯吃東西,昨天餵了牠吃一瓶BB Food,今日又再痾了。我都留在家中照顧佢。

joane 說...

好可憐啊!maia前幾日搬左入rick房兩日唔願痾,之後又痾爛屎都嚇死我。。。祝你的豬仔早日康復!

Ivy Ho 說...

joane, 謝謝呀。

joane 說...

等佢好返,帶佢來我們家附近郊遊~~~~

Ivy Ho 說...

好呀,謝謝。佢而家都好似病得幾嚴重,有血尿 :(
我都同佢講,叫佢加油呀,好番即刻同佢去玩~~~

joane 說...

咁要快d睇醫生了。。。。

Ivy Ho 說...

嗯…都係……
佢好細個時都試過痾血尿同唔食野,睇完醫生檢完都唔知乜事,後來我每日定時餵D葡萄糖水佢飲,後來好番。希望今次都係啦 ……

joane 說...

你可以試吓問佢有乜野唔開心/投訴/唔滿意。。。maia細個時病到就黎唔得,我傳心術問佢做乜事,佢話唔鍾意我迫佢學去toilet,我應承佢唔再迫佢後佢就好起來了。。。

Ivy Ho 說...

其實佢之前都好想出街,我一直都拖,諗住忙完先同佢玩……終於到了今個星期比較得閒,佢就病左 :(

我同佢講左,如果好番就會一齊去玩,希望佢捱過這一關……

joane 說...

努力uri!(細路,下次唔使玩到咁大,嚇親mama!)

Ivy Ho 說...

謝謝呀, joane!

牛牛 說...

睇左醫生先啦~~~
可能腸胃炎~~~

牛牛 說...

腸胃有事~~可以俾佢食益生菌~~
平時可以長期食的~

Ivy Ho 說...

thanks, 牛牛。

張家鑫 說...

硬梆免費影片
影片
免費成人影片找sex169
u2be影片
tube影片
伊莉影片下載
硬梆亞洲免費影片
伊莉影片區不能看
土豆網影片
色情影片
艾薇兒免費影片貼圖區
亞洲區免費影片欣賞
流精歲月免費影片觀賞
杜雷斯免費影片正妹牆
歐美免費影片欣賞
a艾薇兒免費影片
77影片網
52787878免費影片
情色影片
洪爺網站免費影片洪
波多野結衣免費影片線上看
杜雷斯免費貼圖區影片
搞笑影片
5278論壇影片
我愛78論壇影片
打手飛機專用網影片
杜雷斯免費影片貼區
打手飛機專用網影片
78論壇影片 神秘液體
85街免費影片
免費色情影片
同志影片
520免費影片
999av免費影片亞洲區護士
85 st影城免費影片
520免費影片鴛鴦吧
亞洲免費影片
fc2影片免費
艾薇兒影片
影片下載
愛薇兒免費影片
影片剪輯軟體
杜蕾斯影片分享
fc2影音影片
硬梆免費影片亞洲
免費影片觀賞
85 st免費影城影片
56 com影片
洪爺網址免費影片
u2影片分享
性愛影片
線上成人影片
888免費影片觀看
影片製作
線上影片
亞洲區免費影片
777女人貼
777女人圖
麗的情小遊戲
麗的娛樂網