2010年10月1日星期五

今日

數天來,每日睡不夠六小時。生活忙碌,但快樂,追逐夢想的時間過得出奇地快。
今日,在三天長假期的前夕,幸運地偷步,竟已愉快渡過。
 多得友人邀請,沒甚麼比喝一口香濃的Mocha咖啡,再配Parfait甜點的感覺來得幸福。
睡不夠也有好處,一支啤酒落肚,即時輕飄飄,點到即止,身心異常放鬆。
再來一場精采的音樂演奏,洗擦心靈的塵垢。好滿足。
Always leave enough time in your life to do something that makes you happy and satisfied.

4 則留言:

匿名 說...

很充實呢! 我今日用了4個鐘諗晚飯去邊度食...超越唔productive! V_V

請問那女子是誰?

Ivy Ho 說...

今日係特別日子?諗咁耐想去食餐好?

噢,那位是唱Jazz/R&B的歌手Rachel... 佢地用ipad和iphone玩㚒Band, 本周六開始下午四點會係圓方表演。有時間去睇下都好呢。

其實我去之前, 就一邊飲野,一邊睇左陣 Tad Lo Quartet 的 jazz show ^^

匿名 說...

就係無乜特別又話要出街食先諗到頭爆...

i see...你呢期很jazz嗎?^^

Ivy Ho 說...

icic..

Yes, I'm full of jazz.
BTW,我呢期愛上結他,好正,hehe…

至於我一向都喜歡Jazz,也想學吹Trumpet,可以跟人㚒玩Jazz呀。但無咁多時間@@;我的目標是先學好鋼琴和結他。

看這兩個演出,都是機遇呀,而且又唔使錢,wahaaha...
好幸運呢~