2010年10月21日星期四

冒險


12月初,柬埔寨之旅。

離旅行的日子還有個多月,仍未着手計劃行程,也未有這種心情。誰知,今日看着旅遊書,聽着朋友的推介,一口氣決定以下節目,原來可以這様遊吳哥……

・搭長途夜車(有得食有廁所的)穿越不同城市
・踩單車遊吳哥窟
・世界七大奇蹟之一吳哥古城睇日落
・坐熱氣球升空
・電單車(大膽車)暢遊小鎮去海灘
・騎馬暢遊田野
・尋找瀕臨絕種的河豚(即淡水海豚)

還有就是,攀山越嶺穿過有老虎出沒的森林,扺達國家公園的山頂,去那曽經拍攝驚慄電影《Shining》的荒廢古老賭場……

未出發,先興奮。
個多月後,又一趟冒險旅程。
千里之行,始於足下。
期待。

4 則留言:

匿名 說...

咁開心! 我也是12月頭-中起行,我的行程將會是純HEA, 並已買定REMOTE練自拍!呵呵呵!

Ivy Ho 說...

HEHE,你慶祝結婚一周年,羨慕死人呢^^ , 練自拍好喎,可以影多D靚合照呢~~

我呢,今次除了阿溫,仲有同伴呀,兩個女孩子7天瘋狂遊玩之旅,有動有靜,爽!!

匿名 說...

正喎, 有人一齊玩可以食多D野, HAHAHHA!

自拍主要是有人的構圖未見進步,信不過他的手勢, 那REMOTE是用來影我自己的!!!!!!!!!!呵呵呵!

Ivy Ho 說...

wahaha, 都好喎,因為我上次一條友去旅行時,發現自己構圖自拍都幾好玩。不過無你咁正可以用 Remote ^^