2010年10月8日星期五

Liar Game


如果,現實社會是一個Liar Game,
那麼,世界上有一種可以讓所有人都幸福的方法,
就是沒有欺詐,憎恨。
然後,堅持。
還有,相信。

9 則留言:

匿名 說...

前幾日聽電台介紹也有點興趣, 不過好很忙可能都係等出碟。。。好似仲有小說和電視劇呢。。。

Ivy Ho 說...

最先是漫畫出先呀,當時同《死亡筆記》同期,有人認為佢俾死亡筆記更好看。故事其實都幾複雜。因為涉及好多算術:

計數 + 心理 + 可能性 + 人性

至於,電影版其實是日劇第二輯結尾的延續,所以睇過日劇先入場比較好。
講左咁多,其實我有這套日劇,想看嗎? ^^

匿名 說...

也好呀!想看!但不急, 因起碼12月先有時間睇....你上次給我的DVD還未有時間看, 都係還俾你先, 不想hold你太耐....

匿名 說...

也好呀!想看!但不急, 因起碼12月先有時間睇....你上次給我的DVD還未有時間看, 都係還俾你先, 不想hold你太耐....

Ivy Ho 說...

不用急,你睇完先還^^

匿名 說...

OH, 攪錯了, 原來我想看那齣是, 不是liar game....V_V, haahaha!

Ivy Ho 說...

@@;…… wahaha,

我諗你講的是松隆子的「告白」,有關犯罪心理的。這齣戲,好值得入戲院睇,推介喎。

anyway, 你唔使急住俾我呀^^

匿名 說...

點解打漏了戲名.................!!!!!!!!!!!!!!!

匿名 說...

你真醒, 知道我是說「告白」...^^