2010年10月2日星期六

買啦

我想,對女孩子來說,讓自己漂亮一點,也是愛錫自己的表現。所以近來即使忙碌,也總會花點時間打扮得漂漂亮亮的上街,心情也特別愉快。

靚,自然是要付出代價。

昨天,一於出動去買對長 Boot 過冬。左揀右揀,好不容易才選中了心頭好。哎呀!這時我突然發現另一款不是我原先想要,但又穿得很好看的。就這様,想了很久,結果斥資幾千元,一口氣的買了下來。高興是必然,但副產物就是覺得肉痛,還有不安。不安的源頭,是因為覺得自己太奢侈吧。

然後,媽媽說:「咁靚,值得啦!又不是負擔不到,平日咁辛苦,這是你買用來獎勵自己的。」

係喎!要獎勵自己啦!
放心好了,我喜歡購物,但肯定不是購物狂。

感恩。
爸爸雖然走了,但「買啦買啦,鍾意咪買」那種活在當下,令自己快樂的生活態度,得以薪火相傳。
這刻,我想起爸爸每次見到我們展示戰利品時,他流露出跟我們一樣高興的笑容。
好想念他。

3 則留言:

匿名 說...

嘩!有得買實物, 好開心呀! 不像我的錢都花了在看不見摸不到又要攞苦黎辛的item上, 一想起那7餅野學費, 就乜都唔敢買...新寵60D都是要分24期慢慢贖它回來的.........

我也懷念uncle那鑊鑊新鮮鑊鑊甘的消費態度, 次次都有suprise!!我們也是間接得益者呢!!!!!!!多謝uncle!

匿名 說...

btw, 咁快長boot既....我仲係著緊吊帶和踢拖呢.......
期待你展示戰利品......^^

Ivy Ho 說...

學費認真「拿利」呢!

謝謝你,謝謝你對爸爸的懷念^^

至於長 boot 買左未着,下周好似會涼D,好機會呀!
不過,有一對入面仲要有毛,那就要等了,嘩哈哈哈!!

hehe,真係好靚好靚,加埋D秋裝,都忍不住要讚自己先。