2011年9月17日星期六

Running@River Thames


7:10,清晨。
天陰。清涼。
新路線,目標一樣,海德公園。
心中只有簡單地圖,以為一直跑就到。
4km過後,未見公園影蹤,心感不妙,應該迷路。
沒有用Google Map找路,沒關係,反正沿途,很美。
就是,一直跑。
結果,我跑到河邊。
噢!天呀,原來是泰晤士河。
然後繞着河邊,跑過Chelsa Bridge,跑過Battersea Park。
抬頭一看,密雲早已變白雲,月亮仍留戀藍天,飛鳥自由翱翔。
眼前,如一幅油畫。
我,看傻了眼。
跑步,如人生,沒有所謂的走錯路,只要你願意相信,走過的每一刻都是生命的禮物。
慶幸,隨心。
學會,堅持。
然後,享受過程的一切。
跑,讓我得到的,總比想像的多。

2 則留言:

marty 說...

大概…我地其實都係同一天空下一齊跑,你有泰晤士河,我有城門河,你多謝你嘅宇宙,我感恩我嘅新adidas zero, 大家心情都係超爽,畫面仍是美麗。
你已錯過可樂跑,甘…十一國慶跑,約定你喇!

Ivy Ho 說...

我都有對 adidas zero 喎,好適合跑十公里短途賽。跑,總得享受,便已足夠,可口可樂好似好好玩呢。是呀,十一國慶我會跑呀,到時見啦。^^