2010年2月12日星期五

Power of Love

失戀,沒甚麼大不了,因為我得到更多。
‧天使的禮物
‧那無堅不摧的家庭力量
‧哥哥一樣的好朋友
‧如爸爸一樣的親人
‧義不容辭的好朋友
‧祝福的email
‧窩心的慰問
‧令我有力量的歌曲
‧一首獨一無二屬於我的歌
‧一大堆的笑話
‧關係更好的同事
‧導演會那頓美味的西餐
(對不起,那時沒有胃口,吃不下甚麼,可以take two嗎?)
‧坦率表達情感
‧身心的放鬆
‧單身的自由
‧認識自己的機會
儘管,我已經說了很多遍,但還是要再說聲,謝謝,真的謝謝沿途有你們。

2 則留言:

Stupid Wailey 說...

「沿途如有你 伴在我身邊
蒼天戲法縱使騙人總膚淺
沿途如有你 以真心相見
迎面暴雨縱使不幸免
亦笑着置身長路看風云變」

Unknown 說...

Thanks!

「I see trees of green,
red roses too
I see them bloom
for me and you
And I think to myself, what a wonderful world

I see skies of blue
and clouds of white
The bright blessed day,
the dark sacred night
And I think to myself,
what a wonderful world

The colours of the rainbow,
so pretty in the sky
Are also on the faces of people going by
I see friends shakin' hands, sayin' "How do you do?"

They're really saying "I love you"

I hear babies cryin',
I watch them grow
They'll learn much more
than I'll ever know
And I think to myself,
what a wonderful world

Yes, I think to myself,
what a wonderful world.」