2010年7月28日星期三

驚喜



中午時分,
未掛黑雨。
天色昏暗,
站着等車。
在背光位,
iPhone抓拍。
沒有修飾,
未有加工。
只見黑白。
意外驚喜。
如畫似的。
奇妙。
美妙。
人生如是。

6 則留言:

joane 說...

我的iphone業權剛轉移了...用了幾日都不慣部WAVE, 可能星期5走去trade左佢買返部8GB 算了.....掛念iphone的lomo照....V_V

Ivy Ho 說...

係啦,我轉左nokia的Symbian一年,近來用番iphone,
都係佢最好……我好有可能出部4...... 搭路中……

噢,你忘了周五約左我嗎V_V

joane 說...

我記得呀! 喂, 有無得搭埋...我都唔知要8GB 定iphone4, 可否幫手問價, 淨機...
另, 唔知WAVE放到幾$...用了幾日...可能蝕好多...盤算緊trade定放較著數....V_V

Ivy Ho 說...

YEAH!! 我要道歉先,以為你忘了。:)

我都係今日講開,搭人試問下,但要跟網絡商BOR,但聽聞已經好癲呀。淨機,都可以試下幫手問埋呀,不過apple果邊應該無行,我同事連找apple買ipad都無貨@_@

嗯…WAVE呀,我不如找同事幫你問下先達收番幾錢,明天電聯!:)

JOANE 說...

唔該唒,明天勁忙,10PM後打給我吧!

Ivy Ho 說...

OOK! ^^