2011年6月29日星期三

煮食

愈來愈覺得,煮食,很快樂,很有愛。
就在不用為什麼人做菜的時候,我選擇愛自己多一點。
這是我昨天弄給自己吃的午餐。
全都是我喜歡的食物,很好。
是的,口味,會隨着年紀而改變,
以前不太愛吃的蕃茄、蔬果,
現在每天都要吃。
還有,雞蛋加了純豆漿去炒,一様好滑。
有如此閒情逸致去做菜,真好。

7 則留言:

marty 說...

睇黎…係好有質素嘅三明治。
睇黎…未有火星人令你出廚。
咁樣…整多左咪請d豬友食囉^^

Ivy Ho 說...

哈,圖中其實係……
鮮茄炒滑蛋、煙三文魚生菜沙律,及BBQ剩餘麵包再烤烘。美味。

有火星人出現固然係好,之不過我喜歡煮給喜歡的人吃,包括自己、屋企人同好朋友呀~~^^

marty 說...

我應該都係你地球朋友瓜:p

Ivy Ho 說...

是呀,好朋友~

marty 說...

^^

marty 說...

其實地球係冇火星人架。哈哈!

Ivy Ho 說...

哈,只是火星人未察覺到自己的真正身份,等緊我去確認呀,wakaka ^^