2011年6月14日星期二

跑・恩物


因為腳痛,旱有地連休三天。
今晚,可以再跑。
熱,感覺比上周熱了一點,
不過,配水庫運動場還是淸涼。
回家,雙腳比平時累,肌肉繃緊。
查看記錄,
原來屋企來回石硤尾加練習跑圈,17.3km。
喜歡這樣的練習,
一個人跑,再一班人跑,很快樂。
今晚,還收到遠方帶來的手信,反光加閃燈腳帶,
這對於近來熱愛晚上跑街的我,簡直是恩物。
想了新路線,明晚,就載着試試。




14 則留言:

marty 說...

我亦收到河馬小姐同一恩物 :)

Ivy Ho 說...

好野,真係好正呀。我已經請媽媽幫手改短了,今晚戴住去跑先。^^

見你昨天又衝左到無晒氣,又破個人記錄了嗎?

marty 說...

記錄差不多,但係條氣順左, 享受多左^^

Ivy Ho 說...

咁即係又有進步,好喎!不過,今晚你無得同Gary跑了。

marty 說...

…都冇得同你跑。

Ivy Ho 說...

係。我都無得跑,SHXT!
結果在家原地跑,15分鐘辛苦過一個鐘。

marty 說...

原地跑!! 幾有創意, 我無聊時試看. 又一隻癲河馬.

Ivy Ho 說...

好!原地跑,留意盡量要提腿bor,那15分鐘,我仲要係分左3次進行,好很辛苦,夠皮,所以收工。:D

marty 說...

原地會痛bor,你傷點丫?我星三畢山有新傷…吾like

Ivy Ho 說...

謝謝關心。我休左三日再跑,好似好好多,現在唔敢操勞過度,即係唔敢跑得太快。同埋我本周暫定打網球,看看對腳會唔會好D先。

吓,你又有新傷,咁大鑊!?

marty 說...

左腳痛完,當然到右腳,天理循環。

Ivy Ho 說...

咁,樂觀地諗,起碼唔會兩隻腳一齊痛,哈!

BTW,叫你停就唔會,因為我自己腳痛都唔想停,但你睇住自己的情況啦,不會有嚴重左或惡化的感覺,咁就好D。

marty 說...

我應該係右腳初期筋莫炎。今日20+11k,少痛。我做陣阿Q。哈!

Ivy Ho 說...

勁喎!我今日,慶祝父親節,全日休息,無跑無打波,唯一做的運動是,食,同勁食。